29.12.2014

Alfreds første jul




































Alfreds første jul blev holdt ved mine forældre i år. Vi skifter altid, så hver anden jul er hos mine forældre og modsat ved mine svigerforældre. Heldigvis bor begge forældrepar på Sjælland, så der er altid rig mulighed for at besøge begge par i julen :)

Nu er vi atter hjemme igen efter en lille uge på farten. Vi havde en dejlig jul, selvom vi for første gang manglede farfar og min lille niece. Dem mindes man på en særlig måde sådan en dag. 
Men det var også første år, at mine forældre samlede begge børn med ægtefæller. Første år med vores Alfred, og første år, hvor både morfar og farmor var med. Forældrene kredsede om os, og vi nød at lande både ved mine forældre og svigerforældrene i nogle dage. Åh, jeg elsker jul :) 

Til den første jul hører selvfølgelig også et juleoutfit (I know, lidt påklædningsdukke-agtigt) :-)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar