05.12.2014

Hjemmelavede futter i lammeskind




















Så fik jeg endelig lavet disse futter færdige, så Alfred rigtig kan få glæde af dem nu, hvor det er ved at være rigtig koldt!

Futterne er lavet af noget lammeskind, som jeg fik af min farmor. Det er rester fra hendes gamle jakke. Opskriften fandt jeg på denne blog: http://handmadebygeertsen.blogspot.dk/2012/02/mnster-pa-skindfutter.html























Jeg brugte:

  • Lammeskind
  • Skarp hobbykniv til at skære skindet ud
  • Skæreunderlag
  • Klemmer til at holde skindet på plads med
  • Skindnål
  • Slidstærk tråd - som farmor selvfølgelig havde vedlagt :-) 
  • Til tider et fingerbøl (nogle vil sige det er meget nødvendigt, jeg har min egen teknik)



























Til sidst skar jeg små huller i læderet og satte en snor i så de ikke hopper af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar